Tisztelt Ügyfeleink!
A járványveszélyre való tekintettel a Tököli Polgármesteri Hivatalban
2020. március 23. napjától az ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel,
kizárólag a halaszthatatlan és feltétlen személyes megjelenést igénylő
ügyekben (pl. haláleset anyakönyvezése) van lehetőség személyes ügyintézésre,
telefonos (telefonszám: +36 24 520-900) időpont egyeztetést követően.
Kérjük Önöket, hogy ügyeiket lehetőség szerint a https://e-onkormanyzat.hu
portálon bonyolítsák. A portál ügyfélkapus belépést követően használható.
A kezdőképernyőn el kell fogadni az oldal általános szerződési feltételeit,
majd ki kell választani Tököl Város Önkormányzatát. Ezt követően lehetőség
van a nyomtatványok igénybevételével új ügyet indítani, a folyamatban
lévő ügy állapotát megtekinteni, adóegyenleget lekérdezni és bankkártyás
átutalással adót befizetni.
Ha az ügyindítás menü nyomtatványai között nem találnak megfelelőt, a
https://epapir.gov.hu oldalon - szintén ügyfélkapus azonosítást követően
- szabadszöveges beadványt küldhetnek be.
Az ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfeleink egyes beadványait kivételesen
a hivatal@tokol.hu e-mail címen is fogadjuk.
Amennyiben semmilyen elektronikus úton nem tudják eljuttatni hozzánk
beadványaikat, kérjük, hogy azokat postai úton adják fel, vagy a polgármester
hivatal előtt elhelyezett gyűjtődobozba dobják. A gyűjtődobozban hagyott
beadványokat csak az egészségügyi várakozási idő leteltével dolgozzuk
fel.
Tököl, 2020. március 23.
Gaál Ágnes jegyző
Hoffman Pál polgármester
|