Tisztelt Ügyfelek!
A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek
használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat.
Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal
(1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.
A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:
• segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
• technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
• ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;
• kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói
feladatokat ellátó szervezetekkel;
• intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
• SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek
fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.
Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra
is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán
keresztül biztosít támogatást.
Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál
szolgáltatásait.
|