Gyengénlátóknak
       
                 
 FÅ‘oldal/Hírek 
       Kulcstémák 
   Tököl története 
       Önkormányzat 
            E-ügyintézés 
 Adatvédelem/GDPR 
     Közérdekű adatok 
                    Térképek 
   Település-rendezés 
                Közösségek 
  Közpénzek felhaszn. 
Tököli Tükör (újság) 
      Képek (galéria) 
      Tököli Értéktár 
      TDM szervezet 
    Hirdetmények 
  Közbeszerzés 
     Pályázatok 
      Választás 
Dunamédia 
               
          
       
     
   
  
 


Tisztelt Ügyfeleink!

A fokozódó járványveszélyre való tekintettel a Tököli Polgármesteri Hivatalban 2021. március 1. napjától kizárólag halaszthatatlan és feltétlen személyes megjelenést igénylõ ügyekben (pl. haláleset anyakönyvezése) van lehetõség személyes ügyintézésre, telefonos (telefonszám: +36 24 520-900) idõpont egyeztetést követõen.
Kérjük Önöket, hogy ügyeiket lehetõség szerint a e-onkormanyzat.hu portálon bonyolítsák. A portál ügyfélkapus belépést követõen használható. A kezdõképernyõn el kell fogadni az oldal általános szerzõdési feltételeit, majd ki kell választani Tököl Város Önkormányzatát. Ezt követõen lehetõség van a nyomtatványok igénybevételével új ügyet indítani, a folyamatban lévõ ügy állapotát megtekinteni, adóegyenleget lekérdezni és bankkártyás átutalással adót befizetni.
Ha az ügyindítás menü nyomtatványai között nem találnak megfelelõt, a epapir.gov.hu oldalon - szintén ügyfélkapus azonosítást követõen - szabadszöveges beadványt küldhetnek be.
Az ügyfélkapuval nem rendelkezõ ügyfeleink egyes beadványait kivételesen a hivatal@tokol.hu e-mail címen is fogadjuk.
Amennyiben semmilyen elektronikus úton nem tudják eljuttatni hozzánk beadványaikat, kérjük, hogy azokat postai úton adják fel, vagy a polgármester hivatal elõtt elhelyezett gyûjtõdobozba dobják. A gyûjtõdobozban hagyott beadványokat csak az egészségügyi várakozási idõ leteltével dolgozzuk fel.

Tököl, 2021. március 1.

Gaál Ágnes Hoffman Pál
jegyzõ polgármester