Tisztelt
Ügyfeleink!
A fokozódó járványveszélyre való tekintettel a Tököli Polgármesteri Hivatalban
2021. március 1. napjától kizárólag halaszthatatlan és feltétlen személyes
megjelenést igénylő ügyekben (pl. haláleset anyakönyvezése) van lehetőség
személyes ügyintézésre, telefonos (telefonszám: +36 24 520-900) időpont
egyeztetést követően.
Kérjük Önöket, hogy ügyeiket lehetőség szerint a e-onkormanyzat.hu
portálon bonyolítsák. A portál ügyfélkapus belépést követően használható.
A kezdőképernyőn el kell fogadni az oldal általános szerződési feltételeit,
majd ki kell választani Tököl Város Önkormányzatát. Ezt követően lehetőség
van a nyomtatványok igénybevételével új ügyet indítani, a folyamatban
lévő ügy állapotát megtekinteni, adóegyenleget lekérdezni és bankkártyás
átutalással adót befizetni.
Ha az ügyindítás menü nyomtatványai között nem találnak megfelelőt, a
epapir.gov.hu oldalon - szintén
ügyfélkapus azonosítást követően - szabadszöveges beadványt küldhetnek
be.
Az ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfeleink egyes beadványait kivételesen
a hivatal@tokol.hu e-mail címen is fogadjuk.
Amennyiben semmilyen elektronikus úton nem tudják eljuttatni hozzánk beadványaikat,
kérjük, hogy azokat postai úton adják fel, vagy a polgármester hivatal
előtt elhelyezett gyűjtődobozba dobják. A gyűjtődobozban hagyott beadványokat
csak az egészségügyi várakozási idő leteltével dolgozzuk fel.
Tököl, 2021. március 1.
Gaál Ágnes Hoffman Pál
jegyző polgármester
|