Tisztelt
Ügyfeleink!
A fokozódó járványveszélyre való tekintettel a Tököli Polgármesteri Hivatalban
2021. március 1. napjától kizárólag halaszthatatlan és feltétlen személyes
megjelenést igénylõ ügyekben (pl. haláleset anyakönyvezése) van lehetõség
személyes ügyintézésre, telefonos (telefonszám: +36 24 520-900) idõpont
egyeztetést követõen.
Kérjük Önöket, hogy ügyeiket lehetõség szerint a e-onkormanyzat.hu
portálon bonyolítsák. A portál ügyfélkapus belépést követõen használható.
A kezdõképernyõn el kell fogadni az oldal általános szerzõdési feltételeit,
majd ki kell választani Tököl Város Önkormányzatát. Ezt követõen lehetõség
van a nyomtatványok igénybevételével új ügyet indítani, a folyamatban
lévõ ügy állapotát megtekinteni, adóegyenleget lekérdezni és bankkártyás
átutalással adót befizetni.
Ha az ügyindítás menü nyomtatványai között nem találnak megfelelõt, a
epapir.gov.hu oldalon - szintén
ügyfélkapus azonosítást követõen - szabadszöveges beadványt küldhetnek
be.
Az ügyfélkapuval nem rendelkezõ ügyfeleink egyes beadványait kivételesen
a hivatal@tokol.hu e-mail címen is fogadjuk.
Amennyiben semmilyen elektronikus úton nem tudják eljuttatni hozzánk beadványaikat,
kérjük, hogy azokat postai úton adják fel, vagy a polgármester hivatal
elõtt elhelyezett gyûjtõdobozba dobják. A gyûjtõdobozban hagyott beadványokat
csak az egészségügyi várakozási idõ leteltével dolgozzuk fel.
Tököl, 2021. március 1.
Gaál Ágnes Hoffman Pál
jegyzõ polgármester
|